vonagdabart.blogg.se

kontrakt

Kategori: Allmänt

I morgon säger jag upp min lägenhet och flyttar till en trea på valhalla. De blir najs men kommer att sakna min fina lägenhet mitt i stan :( men de blir bäst så för katterna ;) i helgen var jag ute på bravader. Åt grillar hos Frida sen for vi på någon fest hos några killar som jag inte kände alls. Men de gick bra iallafall. Sen for vi på något student ställe där dom sålde massa billigdricka så många blev packade. Jag höll mig i bra skick dock. Vi bäställde in massa öl och körde Beer pingpong ;) jag var grym haha. På lördan så kom hampus nadia annaolivia och Karin till mej. Vi satt på balkongen hela kvällen fram till klockan halv tio sen for vi på nadia killes spelning i ullånger :) de var riktigt trevligt!! :) dagen efter beställde vi pizza och låg i sängen och såg film allihopa hela dagen. Sen så har jag varit upptagen med att skriva tenta ända tills nu. Ändå inte klar :/ har skrivit 10 sidor men har en bit kvar..  mycket strular just nu. Så ska röja undan allt skit! Annars är de väl bra. Ska åka till lycksele imorgon och jobba :) 
 
Godnatt mina katter♡ 
Kommentera inlägget här: