vonagdabart.blogg.se

r.i.p.

Kategori: Allmänt

Mycket har hänt under den senaste veckan. Har flyttat in i min lägenhet i övik. Fått ordning på det mesta. Min far var snäll och gav mig älgkött på min färd. Matilda och mamma har varit här med mig sen i lördags. Vi har för det mesta gått på stan och bara myst. Lägger upp bilder då mitt internet börjar funka. Nu går det inte! Min lärare hörde av sig imorse och skrev att jag hade missat att vi började idag. Var bomb säker på att det var imorgon. Så fick tokstressa till skolan. Inte så jag ville starta min första skoldag. Och ge det intrycket. Men men de var då ingen fara. Träffade min klass för första gången. Jätte kul! Alla verkade trevliga men hann inte prata med några så mycket. Var jätte nervös idag! Hoppas det lättar imorgon 
 
Kände mig jätte lycklig. Allting var underbart tills jag hörde nyheterna. Jag lämnade lycksele och tre har redan dött... en man på 48år. Elin falk misshandlades till dötts. Julia omkom i en bilolycka..
Har nära vänner som känt dessa människor. Och jag kände Julia till viss del. Min bror var nära vän med henne. Så vila i frid och må änglarna ta hand om er. Många tänker på er ♡
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: