vonagdabart.blogg.se

cool kids don't dance

Kategori: Allmänt

I helgen så var vi ett gäng från klassen som träffades hos anna-Olivia sofia och Sofia. De var mycket trevligt! Vi for ut på olerys på kvällen. Och dom firade mej på tolv slaget rejält. Fick stå på scenen och allt medans musiken stannade och alla sjön6g ja må hon leva. Och jag som nykter visste inte riktigt vars jag skulle ta vägen
Nä men denna födelsedag kommer jag att komma ihåg!! ;))
 
gänget ;)
 
 I skolan har vi gjort en hel del. Man är helt slut på när man kommer hem. Så mycket att ta in om hårologi och kemi och klippning och färgningar. Så mycket att ta in på en och samma dag!
 
 
Mina första frisyrer som vi lärt oss! 
 
 
Efterhäng på skolan med My sorreborre och anno
 
 
Förebild mitt gula hår
 
Skulle bli grått ute i topparna. Men inte riktigt klart! Bättre än innan!! ;))))
 
Igår var jag hos anno sofia och sorreborre. Jonas komme också förbi! :) de var väldigt kul. Dom tror typ att det spökar i deras lägenhet. Dörrarna stängs mitt i natten, kylskåp öppnas och fönsterrutan sprack. De kan ju alltid finnas en logisk förklaring men jag tror på de där med spökerier. Sorreborre är typ vaken hela natten för hon vågar inte somna. Vi kallar henne sorreborre bara för att skilja på dom ;)
 
ikväll slutade vi skolan klockan sju. Så jag och anno gick på Ica och handlade mat. Sen gick vi till Jonas och grillade. De vart jätte gott! :)
 
sen åkte vi till marry can och lyssnade på musik och surrade. Nu så ligger jag i sängen redo för att slumra och vakna till en ny rolig dag i skolan! :) taggar som tusan!! Och i helgen blir det en till klassfest och jag får besök av robin sofia Johan och kanske ortis :) det blir himla trevligt!
 
Godnatt mina katter! 
 
Kommentera inlägget här: