vonagdabart.blogg.se

Umeå here i come♡

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag, slutade klockan två och satte mig genast i bilen påväg till umeå. Samåker med Rebecka och Agnes.  Vi lyssnar på dunka dunka och sjunger till Beyonce! Framme i Umeå halv fem då blir det mat och buss till Nordmaling.  Ska hälsa på ett gäng roliga människor ;)
Imorgon ska jag ut på stan och fika med lillebror sen ska jag till pennan och hennes karl och spela spel. Vi har inga direkta planer men gissar på att det blir utgång! Jag som skulle vara nykter tills nästa vecka. Vet inte riktigt hur jag har tänkt mig. Men har fått höra att jag måste acceptera situationen och inte luta mig på någon annan. Vem ska jag bevisa för om jag inte gör det för mig själv såklart. Så lev 20 års livet och passa på och var med vännerna för snart flyttar jag! :) 
Igår var jag hos pappa och hämtade grejor till min nya lägenhet. Har snart samlat på mig de mesta så det känns skönt!

Bjuder på en egobild sen nyår :)


Kommentera inlägget här: