vonagdabart.blogg.se

;)

Kategori: Allmänt

Helgen i Umeå var svin kul. På fredan drog jag till Nordmaling till Antonia och Johannes och festade lite. Blev så jag sov där :) på lördan var jag ute efter en jacka på stan, men självklart hitta jag ingen som duger. Ibland är jag alldeles för kräsen... på kvällen for jag Pernilla Rebecka och Agnes till Isak tegelström på förfest sen drog dom vidare. Jag kände mig alldeles för trött för att gå ut så jag gick tillbaka till manfreds lägenhet. Jag får inte gå nånstans i Umeå själv på kvällen enligt manfred. Han säger att de är alldeles för farligt. Vet inte riktigt vad som har hänt med umeå. Men mycket har hänt. Minns när jag var typ 13år och gick med en kompis över tegs bron började en kille följa efter oss med kniv och allt. Han var också hög så lite läskigt är det att gå ensam och berusad i Umeå. Igår flyttade sängen in till mej så nu slipper jag sova på soffan! Sköönt! Sen komme matilda och hälsade på, vi drack te och surrade om allt roligt som hände i ungdomen. Hon har mycket spännande att berätta om hennes olika resor till Stockholm och göteboro. Sen så ska hon följa med mej till Örnsköldsvik på onsdag för att titta på min nya lägenhet. Så de blir kul. Så Ska vi gå ut och käka lunch och gå på secondhand ;) snart flyttar hon in!! Taggar som tusan. Två veckor till :) 
Och ikväll har jag hängt upp mina nya gardiner som äntligen har kommit ;D bjuder på en vacker bild på min blivande roommate! 
 
Kommentera inlägget här: