vonagdabart.blogg.se

ångest

Kategori: Allmänt

Trög morgon start. Var ändå extra tidigt på jobbet! Lägenheten var jätte fin men tog dom uslaste korten upptäckte jag. 
 
Har sån ångest sen i helgen. Jag skulle ha stannat hemma. Allting sög. Verkligen sög. Tror jag skippar att fara ut i helgen och drar till Piteå istället. Mycket trevligare än att vara i lycksele. Vilket hat jag har börjat få. Längtar verkligen tills jag flyttar då börjar mitt liv på riktigt. Få hålla på med något jag älskar och glömma allt ett tag ♡ 
Haha så trött var jag imorse. Har tänkt gå ner i vikt och börja motionera.tänkte att jag ska ta kort och se om det blir någon förändring. I 150 dagar tänker jag ge gärnet. Man måste ju vara snygg inför sommaren ;) länge sen jag brydde mej om min kropp på de viset men de är värt att ge det ett försök! :) 
 
Har inte så mycket att berätta. Fick en toppen lön ;D så de är jag glad över. Tänkte satsa på en dator och en tvättmaskin nästa månad. Måste bara spara ihop lite först. För åker till Stockholm nästa vecka. Anna a ska följa så det känns super kul! Godnatt 
 
Kommentera inlägget här: