vonagdabart.blogg.se

always find time for the tings that make you feel happy to be alive

Kategori: Allmänt

Mycket roligt har hänt på mitt jobb idag. Så kan säga att jag har haft en av dom bättre. Är så sjukt taggad tills imorgon. Jag plockar upp mamma och mathilda klockan nio sen bär de av till Örnsköldsvik! :) vi ska luncha sen kolla på lägenheten klockan två. Så uppdaterar er imorgon. Ska försöka ta lite kort på min resa! 
 
 
Börjar få en sådan sommar längtan. Den kan lika gärna komma när de ändå inte kommer någon snö. Skulle gärna vilja resa i sommar men måste lugna mig lite. Jag ska vara ledig i två månader under juli och augusti så hinner nog med en massa semestrar i sverige istället. Mest känner jag nog för att börja läsa igen. Måste bara ta mig tid till det! 
 
 
Den här bloggen är nog mest för mig själv. Det är inte så många som vet om den äns. Jag skriver inget speciellt roligt. Bara skönt att skriva av sig om hur dagarna har varit.
Godnatt på er! ♡ 
Kommentera inlägget här: