vonagdabart.blogg.se

what is coming is better that what is gone

Kategori: Allmänt

Imorgon åker jag klockan sju från jobbet mitt umeå airport. Sen flyger jag till Stockholm och är där ett tag sen tar jag tåget mot Karlstad ☺ 
 
Lägger upp bilder på resan. Kommer förmodligen ha tråkigt på tåget.
 
 
My man 
Så heeeeet att jag dör!
 
 
Idag har jag jobbat hela dagen. Började sju imorse.. 
De var för att jag ska få sluta imorgon en timma tidigare så jag hinner med planet. 
Har rensat och packat saker ikväll som jag ska ta med mej till övik. Ska ringa till tjejen som bor där nu imorgon och höra när jag får flytta in. Blir troligen nu i slutet av månaden. Jag gillar att vara ute i tid därför jag börjat små packa. Här kommer lite bilder på vad jag ska ta med 
 
Har fyndat de mesta på secondhand eller fått. Så jag har kommit super billigt undan ;)) ska pyssla och göra lampskärmen till en sänghimmel.
 
 
 
Bästa serien
 
Har toksett avsnitt i två dar nu. Världens bästa! 
 
 
 
perfekt home
 
Samlar på en viss serie. Saknar en, sen har jag alla  😃
Älskar perfekt home saker. Dom är så sjukt snygga!
 Ska försöka sova nu. Så jag vaknar imorgon i tid! 
Och min alla hjärtans dejt till nästa vecka får ni se då. Lite hemlighetsfull måste man ju få vara. 
Puss godnatt 
Kommentera inlägget här: