vonagdabart.blogg.se

taking a sick day cause i´m sick of you people

Kategori: Allmänt

imorgon är det alla hjärtans dag och jag ställde in min dejt pågrund av många skäl. får bli en annan helg helt enkelt. så imorgon ska pappa och karin komma och äta middag hos mig. älgkötte blire.
 
nä jag och Mathilda har varit jätte hurtiga i veckan vi har bland annat varit på vattengympa, jobbigt men skönt! de var vi och massa tanter thihi.
 
ikväll har vi varit ute i naturen och fotat sen badade vi på spa. simmade några längder. mycket skratt. Rut och Astrid
 
nästa helg hade jag tänkt att bjuda några över på en liten flytt/kalas fest innan jag åker, för nu är det inte länge kvar! bara fyra jobbar nätter och en jobbar dag kvar. känns jätte skönt! hade sån ångest i tisdags och onsdag så jag stannade hemma från jobbet. men nu känns det mycket bättre. behövde lite tid för mig själv. händer så mycket hela tiden att jag inte hänger med. så nedräkning på dagar! just nu ligger jag och chillar med hudsson och är helt utmattad av badningen, man känner sig så fräsch efteråt.
 
har börjat läsa en jätte bra bok som handlar om hur man kontrollerar sin hjärna och sina känslor, väldigt intressant må jag säga, de var min sambo som tipsade mig!
den boken borde alla läsa. vi lockar inte till oss det vi vill, utan det vi är. endast genom att förändra våra tankar, kan vi förändra våra liv.
och jag har bestämt mig att förändra mig själv och bli en bättre människa! eller göra bättre val i livet och sluta ge folk chanser på chanser, alla vill inte förändras!
 
imorgon ska jag upp tidigt och fortsätta med mitt pyssel som jag har på min uppskottade bakgård. har skottat som en dåre bara för att vi ska grilla där snart. tänkte göra lchf souvas. lägger upp bilder på mitt så kallade misslyckade mästerverk imorgon! ska slumra till sömns nu, god natt mina katter!
Kommentera inlägget här: