vonagdabart.blogg.se

miss my blond hair

Kategori: Allmänt

 
 
sitter här i mitt nytvättade rufsiga hår och försöker förstå mig själv, hur kunde jag! saknar mitt blonda hår redan, kände mig nöjd en stund men vill ha tillbaka de och mitt långa hår! de dummaste jag gjort var att klippa av det! fattar inter varför

hm..
mina tre sämsta val jag gjort när jag vill ha förändring är
 
1. klippte håret kort,
 
 
2. klippte lugg, såg ut som en barnrumpa
 
3. färgade ögondryna blod. ser inte ut som jag har några?

 
 
gårdagens middag blev lyckat, köttet blev jätte gott! vi hade de så trevligt så
 
 
Idag har jag varit ute och gått en promenad sen grillat i Karlskoga.
 
ikväll blir det nog att packa lite saker till flytten. nästa vecka ska jag ha mitt 21års kalas/flyttnings fest hos mej, svårt att veta vilka och hur många man ska bjuda bara.
 
Kommentera inlägget här: