vonagdabart.blogg.se

LCHF

Kategori: Allmänt

 
Idag började jag min försöka bli smalare period, ska se hur det går, jag brukar kunna vara hård med maten men med allt annat är jag slö.. de som är synd är att de brukar vara mina tuttar som försvinner förs. gick ner två storlekar bara på bh:n för två somrar sen. då var jag som ja borde se ut. de är tur att vi är två som kör, då kan vi pusha varandra! 
 
 

mamma tvingade mig att köpa en dator som vanligt, den sög så måste lämna tillbaka den. måste ha en dator till skolan, men de får bli någon annan gång framöver, lagade min bil i fredags så ett problem mindre, jag hade ju elfel.., kom undan hyfsat billigt också, några vänner till mathilda forstod direkt vad felat var, de var lagat på nolltid. så köpte en karta öl som vi gick över med, där fastnade vi hela kvällen, riktigt trevligt faktiskt! på lördan for jag till rebecka, vi spela beer ping pong sen drog vi ut på hotellet för att se paow och smile, men som vanligt tröttnade jag tidigt och åkte hem istället..
Mathilda flyttade in hos mig i söndags, känns väldigt bra faktiskt. hon har gjort det så fint i lill huset! :)
ska ta kort på huset nångång så ni får se hur jag bor :)
om exakt en månad flyttar jag!!! taggar till tusen, börjar få ordning på det mesta nu, har köpt en hel del. bara lite små fix kvar. så det är skönt.
åker till karlstad i helgen istället för stockholm. har sålt mina evita biljetter, blev inte riktigt som tänkt med denna resa, så jag beslöt mig för att hälsa på syster istället, blir nog så trevligt! vi ska bowla, gå runt på stan kanske dricka lite vin och kex och ost. 
min bil startade inte idag, måste vara något fel på batteriet, för den har krångla väldigt mycket på sistone, så imorgon får killarna undersöka vad som är fel. troligen så kommer jag måsta köpa ett nytt batteri, men tyckte jag läste att de var nygjort, men men . sen så ska dom liks fixa mina vindrutetorkare, för på fredag måste den vara körbar då jag ska köra i all hastighet till umeå för att hinna med planet. tre timmar har jag på mig.. så. iväg

 
 har skaffat mig själv en egen hemlighet som ingen av er får veta än, de är en dröm som jag så länge velat uppfylla, så har bestämt att i år gäller det. när var och hur vet jag inte än. så de återstår att se.

Kommentera inlägget här: