vonagdabart.blogg.se

do always what you love and appreciate life as a wonderful adventure

Kategori: Allmänt

Igår var jag lina i huset och gjorde upp eld på bakgården för att grilla fisk. Blev super gott! På kvällen åkte vi på vatten gympan med mathilda och mamma. Riktigt kul var det. Älskar att simma. Så ska försöka hitta ett gym som har tillgång till bassäng i övik. Har gått ner ett kilo bara. Mathilda trodde att de hade med mensen att göra..  så jag får jobba hårdare helt enkelt. 13kilo kvar. De går då framåt iallafall. Måste äta fetare mat och träna en dag till i veckan. På fredag morgon ska jag gymma och simma igen. Men måste nog ta en promenad idag också. Har både mätt och vägd mig. Har även tagit bilder som jag kommer att lägga upp då man ser skillnad. Är super taggad på mitt nya hälsosammare liv! Har skrivit upp mina mål på en lapp som ligger i min bok som jag läser varje dag för att inte komma av spåret. Varje dag räknas.
Och boken, Må jag säga är jätte bra.  Verkligen!
Ska läsa ut den och sen läsa secret. Den är lite flummigare;) 
Sitter här i linas lägenhet. Hon har just somnat och jag är pigg. Så kokar kaffe läser boken och får en bra start på dagen. Inte värt att somna om. Vet hur dödstrött jag kommer vara när jag vaknar om jag somnar. 
 
Kommentera inlägget här: