vonagdabart.blogg.se

åh nooo!

Kategori: Allmänt

jag skulle färja mitt hår champagne blont och istället blev det rödbrunt :((
mitt hår kommer att gå av då jag bleker upp det igen.... inte kul!
 
olycklig!...

men annars har jag haft en bra start på dagen, klev upp klockan sju, slutade jobba klockan åtta. gick hem till mamma och drack kaffe. gick hem, fick lunch besök :) sen åkte jag och Mathilda till garaget för att laga bilen, var visst nån motor till vindrutetorkarna som hade gått söner, fattade ingenting men for och beställde en sån, så till veckan ska dom få laga klart den :)
 
 

 
ikväll blir det stressigt! massor att göra, och massor med folk som ska komma förbi. så vette tusan hur jag ska hinna med allt.


snart blir det entrecote med massor av grönt till. götta.
Kommentera inlägget här: